Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D31a12v47i10d 53V55o49z15á95k

8. 11. 2015 20:43

Dobrý den.

S finanční gramotností či odpovědností našich spoluobčanů mám bohužel bohaté negativní zkušenosti. Nicméně souhlasím i s tím, že počínání finančních institucí až velmi často k tomuto přispívá, neřkuli nízkou úroveň finanční gramotnosti a její snižování podporuje. Přinejmenším jim to často ani nevadí... jak s tím ale bojovat? Doporučuji zdravý selský rozum a uvažování při nakládání s Vašimi prostředky.

Hezký den JUDr. David Vozák, http://www.abivia.cz

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci, souhlasím s vámi - zdravý selský rozum a uvažování, ostatně ten se hodí i při jiných činností. A asi to bude i ten správný recept na to jak s tím bojovat. Nízká fin. gramotnost přímo vybízí k odrbání. Příležitost dělá zloděje. Poskytovatel služeb se jen přizpůsobí aktuálnímu trhu. Osobně si myslím, že na to by se mělo začít myslet dřív. Myslím tím školství. Jistě existuje tuším předmět s podobným názvem, ale mám pocit, že by potřeboval jinou koncepci, zdá se mě to co je vyučováno moc obecné. 

S pozdravem Jaromír Tichý

0 0
možnosti
Foto

J68a52n 76V64l94a58d68y26k73a

25. 10. 2015 19:59

První blog a hnedle takováhle kanonáda... gratuluji, výborně napsané a je znát, že to máte v hlavě srovnané. 

A jinak, ona ta finanční gramotnost úzce souvisí, a z Vašeho blogu to zcela vyplývá, s takovou tou zodpovědností za sebe sama. A to bych řekl, že nám hlavně chybí. Takový to, něco mi vadí, ale nadávám za rohem a hlavně aby mě nikdo neslyšel. O nic se nestarat. 

Postrádám u lidí hlavně takovou tu zodpovědnost, která plyne za svobody, která nám sem  po 89. přišla. Zodpovědnost za své činy a za svůj život.

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi ohledně zodpovědnosti za sebe sama. Jsem optimista a věřím, že se to mění, ale nečekal jsem jak pomalu. Předchozí režim nás učil, že se o nás postará od kolébky do hrobu za naší svobodu. 

Děkuji za pochvalu k článku

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS