Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V77l79a38d95i36m55í20r 13H92r45u62b44ý 4637363424649

Proč tam onen pán nakupuje? Existují malé, dobré obchody. (Pravda - nemívají "akční slevy".)

0/0
9.10.2016 9:52
Foto

J29a60r63o24m41í89r 54T27i87c62h39ý 9776268509573

Máte pravdu, že existují malé a dobré prodejničky. Ostatně pro velký nákup jezdím jednou za tři týdny do Německa a v mezidobí navštěvuji drobné krámky, jako osvědčené řeznictví atd. Možná, pokud byste zajišťoval nákupy pro rodinu pravidelně, tak byste se takto neptal. Věděl byste, že někdy jde o šíři sortimentu a v tom je odpověď, proč mně ty malé krámky nestačí pro pokrytí veškerých potřeb. Možná namítnete, že kdybych se více snažil a oběhl bych jich více, tak bych vše sehnal. Možná, možná taky ne, ale to už je pak rychlejší nakoupit jednou za čas najednou na jednom místě. Ostatně to je i jeden z důvod úspěchu řetězců. Argument akčních slev je směsný, protože nekalkuluje s více náklady na dopravu. :-)

0/0
9.10.2016 12:29

J94a74r41a 45R75a51n72k 1611636569811

Rada ctu Vase blogy i prispevky v diskusichR^

+1/0
9.10.2016 5:43
Foto

J47a58r82o53m39í32r 82T32i70c69h53ý 9626898469883

Děkuji

0/0
9.10.2016 12:30

M83i78l48e92n79a 34K76l94o14u49č87k94o96v87á 1764863111590

To mě zajímá, jaké potraviny konkretně pro děti kupujete, že se uzdravily?

0/0
8.10.2016 16:08
Foto

J84a18r16o67m15í19r 10T55i43c27h86ý 9346318779543

Berte to spíše jako příklad s přihlédnutím toho, že každý můžeme negativně reagovat na něco jiného. Zkusím odpovědět krátce i když je to na článek. Jedná se zejména o mléko a mléčné výrobky. Jde o zřejmě o obsah těchto výrobků. Děti je milují a denně vypijí litr mléka. Vypily by i více, kdybychom je v tom neomezovali. Několikrát v průběhu nemoci jim byla chybně diagnostikována alergie na mléko a po té v dalších vyšetření vyloučena. Například, když byl syn hospitalizován v nemocnici a k jídlu mu podávali mléko. Přitom jsme je předem informovali o jeho alergii. To v nemocnici vyvrátili a na základě svých testů tvrdili, že žádnou nemá. Později se mu znova objevila ve formě mléčné kyseliny. Prostě mléko měl rád a nemohl ho. Měl celodenní průjmy po pouhé sklence. To jsme vyléčili tak, že jsme začali mléko vozit z Německa a od té doby potíže nemá. Bude v tom hrát dle mého druh krmiva pro dobytek u nás a v Německu. Na to jsem přišel náhodou po přečtení článku zde na mf., že mléko které české mlékárny dodávají do Německa nesmí být krmeno sojovými granulemi, které mlékárna běžně použivá. Takže ano možná si vozím zpět české mléko, ale neobsahuje totéž co to co je určené pro náš trh. Prosím berte to jako jen jeden z příkladů celého problému, kterým jsme prošli. A jistě změna stravy byla pouze součást uzdravení a nebylo to jenom o mléku.

+1/0
8.10.2016 18:35

M39i62l88e82n24a 63K12l22o81u86č48k89o43v86á 1354813921650

Děkuji za obsirnou odpověď, to mě nenapadlo,ale když se nad tím zamyslím,máte pravdu.

+2/0
8.10.2016 18:58
Foto

J60a39r60o80m76í20r 43T82i78c78h42ý 9766278249663

Já se Vám přiznám, mně taky ne, ale bohužel jsme tím prošli a dva roky hledali řešení a povím Vám, když během té doby se dvakrát dozvíte, že vaše děti mají rakovinu (nemají), tak vám do smíchu není. Nepomohla nám ani bezlepková dieta, opravdu jsme vyzkoušeli vše na co jsme přišli a až to poslední zabralo. Věřím, že většina dětí by s tímto neměla problém, ale taky věřím, že přemíra éček škodí každému.

+1/0
8.10.2016 19:30

V26l51a57d24i97m28í45r 31H15r93u84b27ý 4697193224559

No jo - jenže i u nás je prodáváno převážně "německé" mléko.

Mimochodem: jak se ověří, čím je "mléko" krmeno? A co ze sóji projde v neupravené podobě do mléka?

0/0
9.10.2016 9:55
Foto

J91a14r41o64m26í24r 77T81i21c71h80ý 9796328439493

Nevím co myslíte pojmem Německé mléko. Nevím, jak ověřit čím jsou krmené krávy a jak to ověřit. Jediné co vím, je co jsem četl a dal dohromady. Ten Článek se tu dá najít. Píše se v něm, že jistá mlékárna má problémy s krmnou směsí, kterou nedávno za 1,5 mil. nakoupila. Protože z důvodů špatného odbytu mléka musí přebytky dodávat Němcům. Němci mají jedinou podmínku a tou je, že mléko nesmí být krmené tímto sušeným sojovým krmivem, které mlékárna běžně používá. Němci si to kontrolují, není problém dnes otestovat co mléko obsahuje. Proto je problém co s tím krmivem. Tato zpráva proběhla a jistě se tu dá najít. No a já jsi dal dohromady jedna a jedna a udělal pokus na dětech. Místo mléka koupeného v ČR, po kterém děti skončí s průjmy, tak jsem jim podsunul Německé a pijí ho dál a jsou bez potíží. Ano mé děti jsou citlivé na cosi co obsahuje mléko prodávané v ČR. Nevím co to může být, ale výše popsaný článek mi dovoluje se domnívat, že problém bude v tom co mléko obsahuje, nebo-li čím je kráva krmena, ale to je jen můj názor. Pravdou je, že v Německu koupím kvalitnější potravinu, která obsahuje méně éček. Problém není jen o mléku! Což nepochybně ovlivňuje zdraví a to nejen mých dětí, ale náš všech a o tom byl můj článek. Takže vaší otázku co ze sóji projde v neupravené podobě do mléka je otázka pro odborníky, ale něco asi ano, proč si to myslím? Protože Němci to umí poznat a nechtějí takové mléko a protože mé děti na to taky reagují a nepochybně takových lidí bude víc, aniž tuší původ svých potíží. Při nemoci svých dětí jsem zjistil, že podobnými problémy prochází mnohem více lidí.

0/0
9.10.2016 12:47

M20i31l74a75n 70S82t34e78h66l42í93k 7390749823351

Nechce se mi věřit, že byste své děti vyléčil jen tím, že jste ve stejném obchodním řetězci začal nakupovat v Německu. On je to pořád jen obchodní řetězec, který se (i když má mnohem kvalitnější zboží než u nás) nemůže srovnávat s produkty malovýrobců, dostupných i u nás.

+2/0
8.10.2016 12:48

M25i23r69o65s86l83a22v 82C11e98s36t78r 7412860550633

Ovšem není malovýrobce, jako malovýrobce. Bohužel to, že naši občané volí tak, jak volí má velký vliv na malé a střední výrobce. Však za několik hodin uvidíme jak dopadly volby a od toho se bude odrážet i výše kvality, která se dostane ke spotřebitelům.

+1/0
8.10.2016 13:09
Foto

J50a81r60o45m17í47r 43T45i84c18h79ý 9616978839303

Pane Stehlík, máte pravdu. Rozhodně jsem děti nevyléčil pouze tím, že nakupuji v Německu, to ani ve článku netvrdím. Naopak tvrdím a stojím si za tím, že rozdílná kvalita potravin měla a má vliv na jejich zdravotní stav.

+1/0
8.10.2016 13:22
Foto

T47o16m38á46š 64V66o62d76v62á35ř19k91a 3743701567544

S těmi řetězci souhlasím.

Očekávám s netrpělivostí Vaše zkušenosti s českým zdravotnictvím./předpokládám rovněž srovnání se zahraničím, náklady státu a jedince na zdravotní péči na jednoho jedince atd./.

+1/0
8.10.2016 12:36

H46o79n85z39a 88V91r32á88n18a 5751357294111

Všude je něco... Vlastní zkušenost sice nemám, ale brách už leta žije a pracuje po různu na západ našich hranic, ale léčit se jezdí vždy jen k nám... Pročpak asi?

0/0
8.10.2016 13:16
Foto

J74a41r30o13m24í16r 40T34i58c19h98ý 9836298829823

To je jednoduché. Jezdí se léčit k nám, protože například návštěva zubaře je u nás mnohonásobně levnější, než v Německu. Nicméně mohu vás z vlastní zkušenosti ujistit, že každá žena, která by se podrobně seznámila s rozdíly mezi úrovní porodnic u nás a v Německu, by neváhala a rodila na západ od naších hranic. A to přes veškeré tabulky úspěšnosti českých porodnic u nás. Jde i o přístup k člověku.

0/0
8.10.2016 13:33

H80o37n51z70a 23V61r35á25n27a 5971897584241

V porodnictví nevím, ale (opět zprostředkovaně od příbuzné) zase např gynekologie v UK stojí oproti nám za prd. Ale jak píšu výše... Všude je něco.

+1/0
8.10.2016 13:44
Foto

J15a56r56o89m36í57r 60T59i76c70h70ý 9556498239213

Nepochybně všude je něco a článek neměl hanit ČR vůči zahraničí, ostatně osobně nemám rád, když se jako Češi podceňujeme. Kritizuji přístup řetězců k nám jako spotřebitelům a ten je otřesný. Úroveň přístupu porodnic je v Německu výrazně lepší, než u nás, ale nepochybně najdou se i opačné příklady, všude je něco. Nicméně potraviny v ČR, to je průser.

0/0
8.10.2016 13:50
Foto

J31a75r40o14m71í49r 16T36i47c82h57ý 9866238169153

No, asi se do toho budu muset pustit, i když jsem to neměl původně v úmyslu. Vyprávět celý příběh nemoci dětí. Mám i drobné srovnání s Německem. Zdravotní stav dětí jsem prostřednictvím příbuzných konzultoval i tam. To víte, když člověk nenachází pomoc hledá všude... Máme příbuzné v Koblenci a když to málo s čím se mohu porovnat zdravotnictví, tak jistě. Ne vždy je to v Německu lepší, ale i na tomto poli máme co závidět a někdy i oni nám.

+1/0
8.10.2016 13:28

J84a26r26a 81R20a52n62k 1521926919341

Souhlasim, znam praci v nemocnicich ve Svycarsku a neni tak rozdilna od nemeckych a je to stale rozdil.

+1/0
9.10.2016 5:12

M32i31r59o80s10l67a21v 21C13e95s31t58r 7532510650503

R^Je pravdou, kdo si vzpomíná, když začali zahraniční řetězce podnikat po roce 1989 v Československu a po té v Česku byl jen vzhled pečiva a mnoha dalších výrobků rozhodně daleko větší kvalitu už jen vizuálně, než je tomu dnes.

+1/0
8.10.2016 11:42
Foto

J29a52r52o98m72í46r 70T64i84c38h33ý 9406108779233

Bohužel, vzpomínám si na tu dobu a taky na to, jak např. naše jogurty obstály kvalitou vůči těm zahraničním. Bohužel, to už dnes není pravda. Normy v ČR jsou podstatně volnější než na západě a to umožňuje tyto levárny, kdy se den po dni postupně u nás snižuje kvalita potravin. Jsem přesvědčen, že to je jedna z hlavních příčin vysokému výskytu rakoviny tlustého střeva ČR. Ptám se, co na to hlavní hygienik? Je to co se děje jen otázka korupce i v této oblasti?

0/0
8.10.2016 12:26

M87i21r79o24s83l15a86v 12C57e29s11t94r 7112880930663

Bohužel je to obyčejné socialistické inženýrství. Pokud si dobře vzpomínám, tak nám ministr zemědělství několikrát ubezpečoval, že naše mnohé normy jsou daleko přísnější nežli v sousedních zemí. Proto prý se nekupují naše výrobky, neboť je v cenové konkurenční relaci je nelze dostat na trh. To, že tam je pouze česká značka mi vážně nedává, žádnou jistotu o kvalitě dokud je neochutnám.

+1/0
8.10.2016 12:45

H68o85n22z32a 50V48r34á59n83a 5881257244381

No, řekl bych, že to vidíte špatně. Možná se zvětšuje poměr nekvalitních vz. kvalitních potravin, nicméně pořád si myslím, že KDO CHCE, ten si kvalitní potravinu najde a koupí. Výběr tu je ať v uzeninách, mléčných výrobcích, atp. A s tím výskytem rakoviny... Tam jde spíše o špatné stravovací návyky a skladbu potravin, ale to si může každý upravit sám. Je to o nabídce a poptávce. Pokud by lidé kupovi převážně kvalitu, nebude nekvalita v takové míře jakou známe nabízena...

+1/0
8.10.2016 13:11
Foto

T87o79m13á27š 18V69o42d70v50á65ř23k64a 3503511527454

Naprostý souhlas.

Příklad - žiji v Ostravě - mléko, jogurty, máslo, sýry a skvělou šunku - Frommagerie v centru /kvalita s tím, co je v řetězcích, nesrovnatelná/. Chleba - pekař v Polsku - po dovezení domů provoní celou kuchyň, je to pochoutka i další den, vydrží dobrý 5 dní.

Maso - minimálně - malý soukromý chovatel a řezník.

Zelenina - farmář z Rychvaldu - co 14 dní bedýnka - stačí.

Markety mne téměř nezajímají.....

+2/0
8.10.2016 13:22
Foto

J75a63r95o44m65í12r 41T91i11c64h70ý 9406888339313

No a v tom je ten problém. Pokud nakupuji v jistých běžných řetězcích u nás, tak musím často dlouho studovat složení množství přidané chemie atd. atd. Trvá mi mnohem více času, než najdu. V tom samém obchodě na Německé straně je to přesně naopak. Taky tam najdu potravinu plnou chemie, ale ve výrazně menším množství, než u nás. Takže logicky mám i větší výběr potravin. To již se vůbec nebavím, když koupím potravinu ve stejném obalu a dle složení a chutě zjistím, že ta koupená v Německu je výrazně kvalitnější a někdy i levnější. Ostatně o tomto není jen můj subjektivní pocit, ale i různé laboratorní testy, které tento fakt taky a již objektivně potvrzují. Svádět to jen na cenu je slabé, protože v Německu za průměrný nákupu nedám více než u nás, pouze koupím kvalitnější výrobek.

+2/0
8.10.2016 13:43



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.